Reklamy na Prima Aprillis 2021

Dzisiejszy wpis, przez tegoroczne święta wielkanocne, został delikatnie przesunięty w czasie. Niemniej, zapraszam na mały przegląd tegorocznych reklam polskich marek z okazji Prima Aprillis.

Panek wprowadza boatsharing

Panek, znany z wynajmu aut, poinformował 1 kwietnia, że od 1 maja wprowadza wynajem łodzi motorowych na minuty. Oczywiście, wszystko miało się odbywać przez aplikację mobilną.

Sferis

Marka Sferis zaproponowała swoim fanom produkty, które wyręczają, bądź pomagają w zadbaniu o siebie i dom. Wśród nich znalazły się: okniomyjnia, kurz destrojer czy spalacz zbędnych kalorii.

Samorząd Studentów Uniwersytetu SWPS Warszawa

Samorząd Studentów poinformował o tym, że remontowane wnętrza uczelni mają być jeszcze bardziej nowatorskie i przyjazne studentom. Uczelnia miała być pierwszym Uniwersytetem w Polsce, na którym miała zostać otwarta restauracja McDonald’s.

Wiosenne mixy dla Twojego psa

Sklep Mięso dla psów poinformował o nowych mixach, które zadowolą psie podniebienie. Do oferty miały dołączyć dwie nowe propozycje – soczysto-słony i słodko-kwaśny mix. Co powiedziałyby Wasze psiaki na miks mango, łososia i arbuza lub chilli, serca końskiego i limonki?

Termy Maltańskie Poznań

Termy Maltańskie poinformowały o kooperacji z Zoo. W związku z wyłączeniem term dla odwiedzających, mieli udostępnić baseny wypływowe dla dwóch fok pospolitych z fokarium.

Jack’s Meat o smaku banana

Producent suszonej wołowiny natomiast, poinformował o szalonej nowości wśród klasyków. Suszona wołowina o smaku banana – jak zapatrywalibyście się na taki smak?

Savicki i maseczka Stay Charming

W związku z pandemią Coronavirusa, Savicki pozwala się wyróżnić. Marka zaproponowała maseczkę, do której dopasować możemy charmsy i zawieszki, które możemy dowolnie personalizować.

Salony Muzyczne Riff z nową aplikacją typu Tinder

Perfect Riff to nowa aplikacja mobilna, która dopasuje do Ciebie instrument z salonu Riff. Wykorzystując algorytmy randkowe, aplikacja dobiera odpowiedni sprzęt, z najbliższego salonu.

Durex i prezerwatywa w sprayu

Durex nie zawodzi i z okazji Prima Aprillis proponuje pierwszą na świecie prezerwatywę w sprayu. Psiknij i działaj!

Podsumowanie

Spodobała Wam się idea którejkolwiek kampanii? Mnie bardzo mocno urzekł Durex, choć muszę przyznać, że tegoroczne podchody marek nie były ani zbyt realne, ani zbyt zaskakujące. Niewielu odbiorców się na nie nabrało, świetnie pamiętając o przypadającym na 1. kwietnia święcie. Liczyłam na trochę więcej kreatywności, ale może też przegapiłam coś prawdziwie interesującego. Natknęliście się na jakąś ciekawą kreację Prima Aprillisową?

Zostań ze mną na dłużej i bądź ze wszystkim na bieżąco:

Related Posts

E-book

Archiwum