Amazona chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Jest to jedna z największych, światowych marek. Należy do jednego z najbogatszych ludzi na świecie. Jednocześnie przez wielu nienawidzona przez różne aspekty działalności, o której dużo się mówi w kontekście wyzysku pracowników, czy wpływu na środowisko. Niemniej, nie można nie oddać jej światowego sukcesu. Amazon – od Z do...
Ufff… kwiecień to był bardzo intensywny marketingowo miesiąc. Ekipa i lody Koral, Lagun, Atlas i wiele innych marek, które miło zaskoczyły. Poniżej znajdziecie mały, subiektywny przegląd tego, co w kwietniu, w marketingowym świecie piszczało. Zaczynamy od krakowskiego Laguna, a kończymy na amerykańskim Cadillacu :) Krakowski lagun na gadżetach O krakowskim lagunie było w kwietniu bardzo...
Jak cudownie! Pojawił się temat, dzięki któremu po raz pierwszy od dawna, mogę wznowić jedną z moich ulubionych serii na tym blogu. Dzisiaj będzie krótko, zwięźle i (mam nadzieję!) na temat. Kasia Cichopek zaliczyła „wpadkę” Poziom portali plotkarskich chyba każdy zna. Sama kompletnie ich nie śledzę i nigdy nie śledziłam. Niemniej, zdaję sobie sprawę z...
W świecie marketingu, nieustannie dzieje się wiele. Czas na drugą odsłonę marketingowych dram, które niejako podsumowują kilka marcowych wydarzeń. Zapraszam na mały przegląd tego, co z marketingu nie zagrało. Karta Łodzianina i Rafał Pacześ Stand-uper, Rafał Pacześ, został zaangażowany w promocję Karty Łodzianina. Skąd więc afera w świecie marketingu? Komik promuje kartę słowami „jebać biedę”....
Minęła już połowa marca, więc czas najwyższy na przegląd tego, co w świecie marketingu działo się w lutym tego roku. W lutym odbyło się coroczne święto reklam zwane SuperBowl. Nie obyło się też bez kilku marketingowych dram. Zapraszam serdecznie do małego przeglądu wydarzeń lutego. „Planeta doskonała” – palący się billboard Z okazji premiery „Planeta doskonała”,...
Dzisiaj przychodzę z mini recenzją kursu SEO Writing Masterclass, który stworzony został przez ekipę SurferSEO. Dlaczego w ogóle o nim wspominam? Trafiłam na niego przez przypadek. Zachwycił mnie design strony, a następnie tematyka. Uważam, że bardzo mało uwagi poświęca się copywriterom, którzy chcieliby poznać tajniki SEO. Dodatkowo, kurs do końca tego miesiąca dostępny jest za...
Przeglądy marketingowe, które zwyczajowo tworzę każdego miesiąca (z wyłączeniem aktualnego), zbierają informacje często z ponad 30 dni. Jest ich dużo, sprawiają uczucie przesytu, ale też pozytywne informacje wymieniają się z tymi negatywnymi. Postanowiłam stworzyć oddzielną serię z (mini)dramami w świecie marketingu, o których będę tutaj wspominać. Od czasu do czasu analizuję ciekawsze case’y marketingowe (podlinkuję...
Clubhouse to jedno z najczęściej pojawiających się słów dotyczących platform społecznościowych w ostatnich dwóch tygodniach. Moją tablicę na LinkedIn, czy rozmowy branżowe zalała nazwa tej apki: clubhouse, clubhouse, clubhouse… Dziś więc przychodzę z wpisem wyjaśniającym czym jest aplikacja Clubhouse, dlaczego potrzebne jest do niej zaproszenie, co można w niej robić i jaka jest jej przyszłość....