Category

Marketing

Skuteczna reklama na Facebooku – Artur Jabłoński (recenzja)

W dzisiejszych czasach każdy jest specem od Facebooka. W końcu (prawie) każdy z nas ma na nim konto. Niektórzy są szczęściarzami i prowadzą jakiś fanpage (nie kochani, to nie jest funpage!), który ma więcej lajków, niż te od mamy, taty, psa i trzech kumpli, którzy nie potrafili odmówić i „polajkowali”. Tak wiele osób mianuje się...

Historia pewnego SORu

W internetowym świecie marketingu znowu zawrzało. Jedno zdjęcie zmodernizowanego oddziału SORu w Sieradzu rozpętało burzę i serię działań zwanych RTM (Real Time Marketing). Zdjęcie, które poruszyło tak wiele marek i ludzi: Nie wiecie w czym problem? Już tłumaczę. Long story short: jesteśmy nauczeni czytania od lewej do prawej. Tak więc osoba, która zrobiła zdjęcie logo...

Promowanie otyłości – czy Wam wszystkim się poprzewracało w głowach?

W ubiegłym tygodniu Internet obiegło zdjęcie manekina, na którym Nike postanowił zaprezentować komplet ubrań do ćwiczeń. Nic w tym takiego, ale pokazali ubrania tzw. plus size. Ludzie oszaleli i stwierdzili, że Nike w ten sposób promuje otyłość. Czy wyście wszyscy na głowy upadli? O zdjęcie powyżej ta cała afera. Sama zmagam się z nadprogramowymi kilogramami,...
Kinsey Wolanski - Finał Ligi Mistrzów

Kinsey Wolanski, czyli parę słów o influencerach

Dzisiaj chciałabym nawiązać do wydarzenia, które miało miejsce w miniony weekend. Fani sportu pewnie od razu będą wiedzieć o co chodzi, osoby siedzące w marketingu także, ale zakładam też, że istnieje sporo osób nieświadomych. I pewnie wolałabym, żeby tak zostało, ale w marketingowym świecie zawrzało i pomyślałam, że jest to idealna okazja, żeby rozruszać trochę...

Super Bowl 2019 – przegląd reklam za 20 mln zł

Rok temu po raz pierwszy podjęłam temat reklam emitowanych na Super Bowl. To wielce wyczekiwane wydarzenie, to nie tylko ogrom sportowych emocji i święto fanów futbolu amerykańskiego. Jest to czas reklam i długich dyskusji na ich temat w kolejnych tygodniach. Sama jestem delikatnie spóźniona, ale i w tym roku postanowiłam przejrzeć co się działo podczas...

#TrollingIsUgly, czyli kochaj swoje ciało

Cała kampania #TrollingIsUgly polegała na przerabianiu zdjęć influencerki przez specjalistów od Photoshopa, uwzględniając negatywne komentarze, które dostawała.

Nie ma jak w sieci – inspiracja czy plagiat Netii?

Nigdy nie sądziłam, że zobaczę internetową wojnę o… pająka! Tak, pająka. Ale żeby Was wprowadzić w temat zacznę od pokazania reklamy, która wzbudziła tyle kontrowersji. Netia vs. Lucas the Spider Słodziaczek, nie? Sama mam arachnofobię, ale wręcz z przyjemnością patrzę na niebieskiego, świecącego się cudaczka. W czym więc problem? W tym, że moją pierwszą myślą...

Marketing Masters – Szkoła Performance Marketingu

Marketing, marketing, marketing. Moje życie i moja przyszłość. Część z Was wie, ale większa część zapewne nie – na co dzień jestem specjalistą ds. marketingu. Zajmuję się głównie marketingiem internetowym i naprawdę to uwielbiam. Nie mam wieloletniego doświadczenia. Na rynku pracy funkcjonuję aktywnie od stycznia 2016 r.. Szybko się jednak uczę, staram poznawać nowe tematy,...
1 2 3 4 5

E-book

Archiwum